Friday, May 21, 2010

AKU SUKA SANGAT TIDOR.


Tonight. Still stay the same. Being a bored girl. Doing a same thing over 22 years. Tapi, kalau bab tido, aku memang tak pernah bosan. Aku memang suka tido. So what? (-v-)

Mitos ada cakap, kalau selalu tido, kita dapat pergi ke mana je. Obviously, via sleep, aku dapat pergi merata-rata dan rasa macam-macam dah. Sampai boleh gelak beb dalam tido. Macam mana aku tahu? Pasal, bila aku terjaga dari tido, bibir aku tengah mengukir senyuman. Seram beb. Hoho. Papepon. Aku suka tido!

24 comments:

Hafiz Yusof said...

i suka main futsal

Chilabaey's Spot 2 said...

Saya pun sama suka tidor, tapi bila penat sangat... Jauh perginye tu kalau siap senyum sekali tu... pergi Paris kot... Apa2 senyum selalu macam selalu... :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mengukir senyuman???
ko mimpi ape???
hahaaaaa...
baek bagi tahu...
=)

Hasrol Nizam said...

Sampai boleh gelak dlm tido?
tak pernah la jadi cam tu pulak..hehe

.JueJay. said...

Yaa.. me too. Tido mereleaskan tension. I hv dream fly ke India sambung study ke sana. LOL

Mr feckry said...

masalahnya gua dah kekurangan masa untuk tido

Sharinginfoz said...

seronok apa tidur kan.. hmmmm entahlah kot2 ada yang bosan tak suka dah tidur...

Apasal Tak Nak Beli Brg Online

Solehah said...

shima, majoriti org suka tdo jgk kot..hehe

zulkbo said...

salam..
alahaii
kesiannya
anak sapa
la tu..
hu hu

Anonymous said...

i susah nak tidur. hurm.. T___T

azie azuren said...

tidow paling best! care utk mencomeLkn diri. :P

Unknown said...

embun: tak pernah merasa main futsal..nk try la..hehe..

Unknown said...

chila: hehehe..tula pasal..pelik gk..bukan reka taw..betol2 kejadian nih..

Unknown said...

meniti senja: mane ley aku gtau ko.nnti kantoi r..haha..

Unknown said...

hasrol: hehe..tak pernah ey..mknenye sy unik la..hehe..:P

Unknown said...

juejay:hehe..yup..kalo sakit kepala pikir masalah, best solution. TIDO!:)

Unknown said...

mr feckry: sian kat lu..tu la..keje kuat sgat..pasni kurangkan keje,lebihkan tido..ngeh3..

Unknown said...

sharinginfo: ha ah..sonok..sampaikan, pagi malas nak bangun...hehe..

Unknown said...

solehah: ehehe..yeke sis..ade tak org x ske tido..hehee..

Unknown said...

zulkbo: anak pak cik sabri dan mak cik zaipah..:D

Unknown said...

maisyara: emm..mkn ubat batuk..hehee..:P

Unknown said...

azie: hehehe..mmg dah jadi comel sgt dh..sbb banyak sgat tido..haha..:P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahaha...
ko nieh...
mcm2...
=)

Unknown said...

meniti senja: hehehe..btol pe..kalo ak citer kat ko, xadil tuk org len..hahaa..:P