Friday, September 17, 2010

Satisfaction in life.

Rasanya maseh terasa dalam hati. dalam jiwa. tapi, aku diamkan saja. macam-macam benda yang aku nak capai buat masa sekarang. aku maseh perlukan kekuatan. aku perlukan keyakinan dan keazaman walau aku tau, sudah lambat aku nak wat azam baru. kehhkeh.

aku tau, aku tak boleh duduk diam dan memerhati. i need to act. need to move forward if i want to succeed. orang yang pernah gagal ialah orang yang akan berjaya. aku pegang tu. aku nak buktikan pada mereka yang aku insan yang akan menemui kejayaan yang sebenar-benarnya. aku diam, tak semestinya aku mengalah.

alhamdulillah, atas usaha aku sendiri, aku mampu mempunyai aset sendiri, tapi aku percaya, aku perlu berusaha dan berusaha untuk lebih berjaya dalam kehidupan. kepuasan dalam kehidupan perlu aku cari. ya! perlu aku cari. tidak perlu buat orang pandang tinggi pada kita, cukuplah sekadar menghormati kita sebagai sesama manusia.

2 comments:

amira faqihah said...

bwtul2, jgn smpai org ignore kan kite juga

Mr feckry said...

truskan berusaha..!