Sunday, February 20, 2011

Nasyid sempena Maulidur Rasul

"Tercipta satu lembaran sejarah, di tanah, suci kota Mekah.."
Pergh, akhirnya selesai sudah part aku kena nasyid sempena Maulidur Rasul. Alhamdulillah, everything was ok, dan yang paling aku bersyukur, suara aku tak macam itik pulang petang (perasan sikit).

Tapi yang amat risau, pasal pagi-pagi mana la nak lunak lagi suara. Kata baru bangun dari mimpi indah. Tapi, Alhamdulillah ok je. Hee..

cuba cari aku kat mana. hakhak..


Muka lega after performance. Hahaha.. Perut lapar kot! Eh? Asal baju aku nampak pendek ey? Aku pakai baju mak tu. Hihihi.. Nasib baik kain tak senteng. :) Aku ngan mak, boleh share-share baju. Pasal, tinggi kami lebih kurang aje. Senang.

Ok, dah la story pasal ni. Nanti orang cakap kau lebih-lebih pulak shima oi!!~ Suara macam katak, ada hati nak story mory. Nasib la. Hihihi..

Back to work mood. Argh~ Masuk office hari ahad, mesti kadar pressure agak luar biasa tinggi dari hari lain. Sume suke kasik keje yang ad hoc. Eeeii.. Sakit kepala mak nyah~

Later ok, Love you guys!! :) Nak siapkan kerja jap. Pfftt!

4 comments:

misz benida said...

peh..
dio duk tengoh skali tuh..
hebat2..

Unknown said...

hahaha,,kuat nganyim tuh mida..hehee

Mr feckry said...

kain tak cukup meter le tu

Unknown said...

feckry: hahaa..org laen cukup je..xkn aku sorg x ckup..haha