Thursday, April 7, 2011

Perkahwinan Impian

Memandangkan aku seorang perempuan normal yang hanya inginkan kasih sayang dan keluarga bahagia, maka tak salah kalau aku mengimpikan perkahwinan yang grand sikit. Yela, kahwin kan sekali je seumur hidup. Mestila nak grand even budget itu ciput. ngeh!

Kita mulakan dengan pelamin hokay. Yang tu wajib beri keutamaan. Pasal kat situ la aku nak berkoyaan artis kejap dan kau pun boleh berkoya dengan aku jugak. Nah kau!



Gila tak cantik pelamin ni?? Penuh bungaan. Ala-ala garden gitu. I like! Oksigen pun senang nak sedut. Simple, tapi bagi aku sweet gile! Kalau dapat pelamin macam ni dah kira ok sangat! Warna bunga tu maybe tukar peach or soft pink! Tapi, kalau payah nak dapat, warna ni pun dah cantik.

Next, meja beradab tempat aku nak makan suap-suap dengan future husband. Hakhak..



Gila tak cantik warna bunga macam ni kat meja beradab?? Pergh! Kalau bunga artificial takdela layu kan. Dan mungkin tak berapa mahal compared fresh flower. Tapi, fresh flower cantik sangat dan sangat costly! T_T Kena menabung 50sen sehari mula dari sekarang. Sorry, aku baru nak menabung, before ni banyak membazir.



Baju pengantin pulak aku suka simple je but nice dan sweet. Eces! Aku tak berapa suka baju yang crowded sangat. Merelip sana sini. Buat gatal badan je kot. Tapi tak tau la nanti kot-kot baju aku merelip kalah fancy dress. Heee...

Yang penting, atas kepala aku nak pakai macam ni.



Tapi, fully covered la. Neck tu sume kena tutup. Cantik kan? Nampak unik dan elegent. I like it so much! :) Sesuai pakai bila baju pengantin tak crowded. Sebab, bila pakai macam ni dah nampak eksklusif.

Untuk hantaran, door gift semua tu, aku tak terfikir lagi buat masa sekarang. Tapi yang aku pasti, aku nak create wedding day aku tu dengan tema yang cute, sweet dan menyejukkan mata dengan bunga yang banyak. Nak create environment garden gitu. Bukan tea garden, tapi flower garden. Hehehe..

Ok, aku nak berangan jap ni. Later ye guys! Thanks for reading and commenting! ;) Appreciate it! :) Sorry, mood kahwin sekarang. Tak tau kenapa. Hahaa..

11 comments:

Moumo said...

aku pn
hehe
tp wedding aku insyaallah kt pool
so xleh wt theme garden
hokhok

besi said...

bila majlisnya..'?
tahniah ya...

Mr feckry said...

nanti lu kawen, buat le nasi dagang..

Unknown said...

mek la: pergh...kt pool tu..perlu ke aku bwk baju mndi skli??hahaha

Unknown said...

besi: hikhik....awalnye tahniah....xtau lg.. tgh berangan dlu ni..hehee

Unknown said...

feckry: hhahaa...nasi dagang...org tganu da salu sgt mkn.hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mode kawen + menggatal...
:)

BuDaK PeGheLiH said...

wah.. klu duk brangan mcm ni.. means kna kawin cepat2 nih :p

Unknown said...

ms: hahahaha..ko pon same pe..kehkeh..

Unknown said...

nana: hehehee....nk kawen cepat, tpi bajet x ckup lg..hehe

NUNU EERA said...

nice.. good taste kamo.. nnti jmput.. ;)