Saturday, August 13, 2011

Buka Puasa beramai-ramai.

Assalamualaikum

Hello semua ! Agak lewat aku merapu kat sini. Why baby why??

Aku baru je balik dari berbuka puasa kat umah cousins aku kat Subang. Pergh,.. Makanan, memang tip top, yang paling best, chicken black pepper. Fuhh! Aku da rembat sikit untuk sahur karang. Hahaha..

Dan, yang paling aku suka, bila dapat ketemu sama lil cousins aku yang comel ! Faqihah ngan Aqilah! :)


Aqilah just pandai bahasa Urdu. So, kalau cakap ngan dia, angguk sahaja. Buat-buat faham.. Haha..


Mata dia bulat gila hokay... Dah la putih selemput! Haih, dah besar nanti, komfom jadi idaman jejaka malaya. Hekhek..


"Ok noksss.. Mak nak gi shopping kejap ni... Haih, payah la pulak nak sangkut handbag kat lengan nih..."


Orait ! Done! Dah boleh start pergi shopping ! :)
(sumpah, muka ni paling gedik dan comel! Hahaa...)

Sembang punya sembang, punya sembang. Mak Teh cakap, acara pembahagian harta. Hakhak.. Actually, auntie ngan cousin aku baru balik dari London. Dieorang pergi jalan-jalan ke Paris, Manchester... Manyak syiok! Tapi, nasib baik before rusuhan. Kalau tak, tak tau la camane.

So, i got these for my souvenir.


Thank you so much !
(double bold)

Lain kali boleh follow dieorang lagi. Kumpul duit jom !:)

9 comments:

Tie HT said...

woo best nye dpt souveneir :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

best2...

Mr feckry said...

gambar yang last tu yang penting

m said...

comel sgt that lil fella =D

Unknown said...

sis; ha ah...best sgt..ehehe..

Unknown said...

ms: ha ah..sgt2..hehe..:P

Unknown said...

feckry: x...yg tu sampingan je..ak nk tjuk cuzin aku yg comey tu..hehe

Unknown said...

mya: kn???? eheheh..comey sgt2!

Unknown said...

aqilah anak yg comelllll...