Friday, September 9, 2011

First priority| FAMILY

Assalamualaikum

Masih lagi dengan mood raya even dah masuk bekerja. Pftt! Sentap kejap hati bila tengok picture raya family aku tahun ni. More merrier orang putih cakap. Yela, mane tak meriahnya, dah bertambah lagi 2 orang my sis in law. Heee.. :)

Tahun depan, Insyaallah bertambah anak saudara baru pulak ke. Kan kan? wee... Seronok seronok!


Seharusnya family 1st priority kan?? But, what to do. 

Hopefully, next year, aku dapat bergambar raya dengan family.  Dan aku nak make sure raya pertama tu aku dapat balik kampung, bukan still kat KL. Sedih wooo.. Kewujudan aku takde dalam picture tu. Kalau aku ada dalam tu, komfom lagi meriah kan?? (pujuk hati nih. Kau ape tau...Hoho..)

Dan....

Raya pertama, aku tengah mengadap benda ni!


 Eh eh.. Rabbit! Comel kan?? Bercita-cita nak bela rabbit sangat tinggi ye noks..

8 comments:

Unknown said...

gambar rabbit bagai memujuk hati yg lara kah itu? opss

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

happy family... :)

m said...

uwaaa. hope next year dapat begambar sekali =)

Mr feckry said...

sedih gua dengar lu raye kat klcc..haha

Unknown said...

uchi: haha.. xdela..xkn la nk ltk pic bf kt pc opis...haha..:P

Unknown said...

ms: klo ade aku msti lg happy..hehe

Unknown said...

mya: hopefully so..Amin...thanks mya..:)

Unknown said...

feckry: sedih la sgt kn..ko perli je..haha