Sunday, June 10, 2012

Apala aku merepek ni

Assalamualaikum

Eh, sekarang terlebih rajin la plak hupdate blog kan. Nak buat macam mane jemah oooiii.. Ni namenye takde rojeee..

Kau suka tak kalau shopping sorang-sorang? Bunyi macam kisah sedih melampau-lampau kan? Tapi, the truth is, it's fun ! Pasal, kau tak perlu nak risau perasaan orang yang menunggu. Kalau jenis aku ni, memang suka belek membelek, belai-membelai. Eh.

Maka, harusla berejam-rejam kalau nak pilih satu benda tu. Macam tadi kan. Aku dah siap queue ni nak bayar, sekali terfikir, "Eh, macam nak jalan-jalan dulu la..." Selamba je aku keluar queue, then aku pergi cuci-cuci mata. Heh.

Maksudnye kat sini, tak semestinye orang yang shopping sorang-sorang tu loser ok. Tu namenye nak ada privacy.

Tapi sebenarnya kan, takde orang nak teman. Heh.

Dah la, nak tengok mentor. Anas anas anas !! Italy ! Eh. Yang penting Holland kalah semalam. Ok, bye !

No comments: