Saturday, September 1, 2012

Virtual shopping vs live shopping


Semangat bukak blogshop. Kalau boleh nak penuhkan window tabs dengan websites blogshop aje. Belek punye belek punye belek. Last-last semua aku close. HAHA.

Rasa macam lagi best shopping live gituuuuwww. Baru ada semangat membelek menilai membelai dan memerhati. Heh.

Mula-mula aku beli barang online after SPM dulu. Konon nak carik tudung murah la kan. Time tu, orang cakap dah glamer pasal tudung ekin. Haaa.. Tudung ekin. Konon nampak cantik kalau pakai kan. So, aku pun pergila website mudah.com. Kata nak murah, ye dok? Harusla pergi website tu. Muahaha !

Belek punye belek punye belek, jumpa la tudung ekin yang harga 10 hengget. Mak aih! Murah murah. Lai lai ~ Aku pun apa lagi, beli la online. Sekali, dah sampai kat rumah, mak aku yang dapat parcel tu. Sekali mak bukak, mak pun jerit "ni beli tudung ape yang macam kain buruk ni...."

Aku pun macam, what?? Kain buruk?? Sekali tengok, sah memang macam kain buruk. Langsung tak pakai dan aku takde la ralat sangat pasal 10 hengget kot keeennnn.. Muehehe.. Tapi, lepas tu aku dah serik beli barang kat mudah. Kalau nak beli baju ke tudung ke, harusla go through to the proper website. Takpela mahal sikit pun, asal puas hati. Ye idok?


Tapi, aku tetap suka live shopping! Feeling banyak duit gitu even realitinya tak la macam tu. HAHA.

1 comment:

Mr feckry said...

kalau ade mase memang haruslah live shopping