Sunday, January 1, 2017

[REVIEW] Contact Lense

Alhamdulillah.

Another year to fill up. Hoping that this year will be more better than previous years. :)

So, sempena  1-1-2017 ni aku kena la buat satu entry wajib. Heh Heh Heh.

Di sebabkan haritu aku dah pakai contact lense, so aku nak review la sikit die punye keterujaan tu. Mungkin orang yang dah pakai bertahun dah tak teruja macam aku ni haaaa...

Serius, memang SUSAH gile nak masukkan benda alah ni kat mata. Aku rasa ada lebih 10x nak masuk tak dapat. LOL! Sampai merah merah mata. Fuhhh ~ Kalau aku la yang pakai sendiri ni, memang berejam la jawab dia.

Aku macam dah giveup nak pakai. Dia punye level susah tu memang tahap tertinggi. Emmm tak sure la kalau aku punye mata ni macam kecik ke ape then menyebabkan benda ni susah nak masuk. Ada tak camtu eh? hahaha..


So, I've decided not to wear this thing anymore. Plus, dengan macam-macam cerita orang cakap kalau tak bersih jadi infection la ape la. Dah la aku ni rabun. Tak nak la menambah kerabunan. Kahkah. 

Tapi, let say kalau ada event yang memerlukan aku pakai benda ni, baru la aku try pakai lagi. If tak, memang takde dah. Cukup la sekali ni je. HAHA.

So ok la kan tak pakai contact lense. Natural gitewww walau mata kecik. HAHA.


Aku akan cuba untuk maintain blog ni. Maklumla now orang dah selalu story kat FB kan. Tapi tak bolehla nak mengarang cam gini. Rindunyeeeeee my virtual diary ni. :(

I should keep you updated dear.

Love,
Shima

No comments: