Tuesday, November 10, 2009

BAR LAGI.

Ayoyo. Soklan munakahat. Alhamdulillah. Ok. :)
Mlm ni bermula episod menyimpan barang disamping kepala yg berdenyut2 dan tekak yg perit (tanda nk demam tuh).

Lagi. Lagi. Yg paling bez. Talian celcomku telah dibar oleh pihak berbaju biru. Ces! Tak sempat aku nk nikmati bil cecah 200, kamu da bar ye. Takpe2. Aku balas dendam. Yg paling menyayat hati aku, bf aku pn kna bar jugek ngn pak cik celcom. Kalo da jeles sgt tu, xpyh la sampai nk bar dua2 insan ni.

Tpi, takpe, jgn khuatir sbb public fon masih bergne. So, dgn berbekalkan 30 sen,aku menekan punat2 public. Haha. Bf aku plak menekan punat2 fon cik akmal tuk calling aku. Hihi. Sory ye kemal. Ari ni je. Esok da ok balik. :)

Uh. Oh. Kepala sakit. Nape ye. Hmm~


5 comments:

misz benida said...

aku xphm la..
ape tu bar??
mampu ke 30sen tu??
hehe..
skdar ckp,rindu awk blh la..

Unknown said...

ko xphm bar 2 ape?haih~ sian ko.hihi..mksudnye kna ptong la cyg..isk3..hehe..

emm..mmg xmmpu.sdey aku.takat aku ckp "abg,bil mama da kna potong",sambil mngis teresak2 (tipu je).hihi..

misz benida said...

laaa...knpa xbyr???Adusss...dulu,aku penah ajk balak aku pkai bil,skali die ckp,"awk de duet ke nk byr bulan2??byr duet awk..."..hahaha..siot tol balak aku.

misz benida said...

laaa...knpa xbyr???Adusss...dulu,aku penah ajk balak aku pkai bil,skali die ckp,"awk de duet ke nk byr bulan2??byr duet awk..."..hahaha..siot tol balak aku.

Unknown said...

haha..mmg la..tpi kn..lagi jimat gune bil dari prepaid..aku da congak2,lebey o 200 sebulan kalo topap..kalo bil,aku gne xsmpai pon 70 hengget..yg kna potongnye sbb aku xbyr 2 bln.haha..