Monday, November 29, 2010

love being around them..


cube teka yang mane satu aku?? bajet orang tak cam la kan..chubby tak pipi?? wahahaha..

hah!! ni la picture yang aku cilok dari fb saem aku, tDee.. ampun dee.. kihkih..

sebenarnya banyak picture lame dalam cd aku.. tapi, tapi aku tak jumpe cd tu kat mane..arghhh! tensen betol!

actually, time ni kompom kompom time rehat, pasal boley bergalak galakkan macam ni, tapi buku buku yang bersepah tu tetap ada hokay! kami kuat study..kehkeh..

sifunye, yang hujung belah kanan.. yang tu memang dewa add math. kau tanye je soklan kejadah pe, die tetap ley jawab. jeles jeles.. akibat kejelesan tu, maka aku ngan dee bertekad nak study add math ngan Lela.. Lela..rindu kamu..:(

yang sebelah lela tu, Zie.. now student kat uitm shah alam amek kos fashion design.. dolu dolu, memang sangat suke seni. melukis aje... hihihi.. paling penting, yang paling kuat ketawa. kahkah..

hah! yang sebelah zie tu la tDee.. say hi to dee!! Hi!! hahaha..
cantik kan die?? she's an out-going person.. sangat best bertemankan die.. :)
orang cakap kami kembar..pasal, pergi mane mane mesti 2 orang.. kalau nak buat kerja ape pon mesti 2 orang..hee..:D until now, she's still being my best buddy i ever had! love her so much!:)

si lelaki kat belakang tu, head class aku lah. sangat lawak! kite orang panggil die Mat.. Now dah kawen..alhamdulillah..:)

ni la sikit sikit pasal kawan aku time secondary school.. love them being around me.. tapi sekarang dah payah nak gather ramai ramai...:(
chow cin chow~

8 comments:

Mr feckry said...

weh, mana lu..tak nanpak pun

Anonymous said...

hihi...chumillllllllllllllllllllllllllnye!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jap2...
aku nak check...
ade xpic lame aku..
hehehe...

Unknown said...

feckry: saje je ko wat tak nampak kan??kejam~

Unknown said...

kf: hahaha...zaman besar ni da x cumilll dh...hihi

Unknown said...

meniti senja: mesti ko kurus gile time tu..hehe

Anonymous said...

salam. awk pernah skolah dkt STARP sabak bernam ke? muka same ngan kwn saya. awk umor berapa ye? thn 1984 ke?

Unknown said...

hi awk.. bkn kot..hehe..sy bkn skolah kat sane..sy 1987 :)