Sunday, October 30, 2011

Demimu bola

Assalamualaikum

Sudah lumrah, bila dilahirkan di negeri Terengganu, haruslah aku akan menyokong Terengganu untuk final. Agak frust menonggeng jugak bila kalah dengan N9. It's just about luck babe.

Seharusnya semalam aku layan bola kat kedai. Kedai tu kira ok la. Tak ramai sangat pun orang. Boleh menjerit tanpa segan silu. Menepuk tampar kerusi dengan sewenang-wenangnya. Emo habis. Nasib baik tak 'kengkos' kerusi aje.


Keadaan lengang. Menyebabkan aku makin berani menjerit. HAHAHA! Nasib baik la bf aku ni sporting. Ada certain orang, mesti dah menyorok bawah meja, kalau gf menjerit bagai. Konon, malu.

Untung benor tengok kat sini. Kalau kat stadium, mesti suara aku tenggelam. Kalau kat sini, suara aku paling kuat. Memang heaven bila dapat menjerit. Gooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!

 
Btw, nasi lemak ngan apple juice kat kedai ni memang terbaikk. Sedap bangat! Boleh la kau usha-usha area Bangi nih. Tapi, harga dia agak cekik darah kot. Bagi aku la. Bagi kau, maybe cekik usus je.

No comments: