Monday, October 10, 2011

Oh, everything mess up!

Assalamualaikum

Mood aku totally mess up hari ni. Bayangkan, pagi tadi punya malas nak bukak mata, aku bangun berdiri sambil pejam mata. Haruslah aku terlanggar pintu, gara-gara berjalan sambil pejam. Bila dah terhantuk tu, secara automatik, mata aku terbukak luas.Thanks albab :)

Maybe, semalam penat kot. Aku pergi putrajaya, pastu keluar-keluar makan kejap. Pastu drive balik ke kl ni, agak sesat jugak even aku dah follow cik bf dari belakang. Haha.. Dia laju sangat! Arghh.. Nak kena belajar drift ni. Nak lawan jugak. Cik Bf, one day, i promise to the moon and sun, you will lose! HAHA !

Oh ye, hal pic kat bawah ni, sorry la ye, aku ni pantang tengok baby comey. Memang sungguh-sungguh la aku gomol.

" Hi semua.. Nama saya Kyra.. meh add fb saya.. lagi 20 tahun, mesti dah penuh friend list saya.. Silap-silap, dah ada 3 akaun.. hihi.. Comel kan saya? Yee.. saya tau saya comel.. awak tak payah cakap.."


:)

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dah tahu pon nak cakap gak....
comey2...

Mr feckry said...

gua pelik..kenapae couple kalau dating kat putrajaya

Unknown said...

ms: hehe...doa2 la, nnti baby ko comey cmni...:)

Unknown said...

feckry: bile mse plak aku datim kt putrajaya..haha..xpenah kot aku dating kt situ...isk3..