Thursday, January 24, 2013

Movie Review | Hansel and Gretel

Mula-mula sekali, Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam. Mesti ramai yang dapat cuti hari ni kan? Termasuk la aku jugak. Boleh merasa kehidupan normal sebagai seorang pekerja. Heh.

Semalam after kerja, si semah Ida wasap ajak pergi tengok wayang kat KLCC. Best jugak pasal dah lama jugak la tak tengok wayang. Lame tak lame, ada la dalam 2 minggu. Haha. Pergi tengok movie Hansel & Gretel. Ya ampun! Sangat best hokay noks! Tapi aku rasa ade certain scenes tu tak sesuai ditonton oleh kanak-kanak. Heh. Tapi overall aku rate 5 stars!


Dari awal cerita sampai habis cerita, mata aku terpacak kat screen besar tu je. Muka witch tu sangat scary! Kalau aku masih berusia 10 tahun, maybe malam-malam komfom tak boleh nak tidur. Haha. Dulu, zaman kecik-kecik paling takut tengok joker yang dalam Batman tu. Asyik terbayang benda tu ada kat tepi. Haih, memang sangat penakut. 


Esok start balik kerja. Then balik kampung ! Yuhuuu! Dah lama tak balik. Last balik kampung tahun lepas 2012. Hihihi.. :P

Ok noks ! Mau makan, mau makan ! Berat dah naik 46. Yeyaa!

No comments: