Sunday, March 15, 2009

FYP

hmm..skank baru aku dapat curi2 mase ckit nk tulis entri nih...
skarang aku ngan kawan2 seperjuangan aku tengah berusaha untuk menyiapkan sistem kami..aduhai..time2 genting macam ni la yang banyak benda error...Ya Allah..berilah kekuatan kat kami2 ni supaya dapat siapkan projek akhir dengan jayanya..AMIN...

semalam aku duk kat lab dari tgahari sampai la subuh hari nih..HAHA..hebat2!(perasan)
tapi,ade la mase2 aku amik ckit tuk beli kebab daging kat pasar malam ngan makan kat berkat depan warung longkang 2..haih..aku order nasi goreng sultan..HEHE..amat sedap kalo + ngan sup kosong..memang mantap..nyum2..

sesudah habiskan makanan,aku bersama teman2 beransur pulang la ye..aku pegi la tunaikan kewajipan aku sebagai muslimah..kedian baru aku pegi lab balik..sampai2 sne si husna da terbongkang tido kt kusi..HAHA..macam2 ragam btol la kawan2 aku ni..FYP punye pasal,tido atas kusi pun jadik..HEHE..

after aku berdiskusi ngan husna pasal report ngan sistem kami,aku menuju la ke lab asyraf (sebelah aje)..sifu aku untuk wat web based..HEHE..pergh!memang hebat gile..skali tgok je sistem aku da taw cmne flow die..memang tabik spring la..kalo aku jadi terer macam asyraf kam bez..HEHE..aku duk wat keje aku 2 sampai la kol 6 pagi..kedian asyraf antar aku balik..

yang beznye..time balik 2 aku kaco la cik abang aku sorang 2 yg tgh tido..HEHE..sunuk2..yela..aku bukan salu pon ley bangun awal cam beliau..ni kire aku bangga la sebab ley bukak mate time hening subuh cam ni.. ;)

pas siap2kn diri dan buat ape yg patot mule la poses nk hibernisasi..masalahnye mate aku nih cam xmo pejam..buke je..aduhai..last2 aku tarik selimut tutup dari atas sampai bawah baru la aku diulit mimpi yang x brape nk indah..haih..kalo mimpi aku ngn cik abang xpe jugak..ni duk mimpi merapu2..haih..(sigh)

malam ni pn aku kena pegi lab lagi..insyaallah..nak siapkan sistem aku malam ni jugak kalo xde aral melintang..insyaallah..aku akan berusaha..caiyoookkk!!

chow cin chow!!!~

No comments: