Monday, March 23, 2009

wedding senior kayak

semalam (ari ahad) telah dijalankan satu perkahwinan senior kayakku di Kepala Batas..punye la jauh umahnye..sampai nak tertido aku lam keta..




" si didi bagi adiah kat pasangan mempelai..hehe.."


aku gi ngan ejon,cida ngan pakwe die selaku pemandu arah kami ke sane..aku gi lam pkol 12 lebey..sampai la sane dalam pkol 1 lebey dekat2 pkol 2 la..hehe...


"senyum2..hehe.."

ari 2 kami makan nasi minyak lauk ayam masak merah ngan gulai daging..hihih..sedap2 (lapar)..hikhik..bez ni kalo pegi kenduri ngan boyfy aku..xpernah lagi nih..kena buat jugek..ngeh3..


" budak2 tengah bersilat 2..hai..parang 2..bahaya 2 dek.."



after kami siap makan sume,maka bersurai la kami dari umah pengantin 2..OTW nak balik USM, pak an ajak kami nek feri..xpayah nek bridge katenye..jem..hihi..so..aku pon da lame xnek feri..bez jugek kalo nek feri nih..so angkut la ketanya nek feri skali..hehe..


" angin tiup sepoi2..ngantok2..hihi.."

selesai je poses amik2 gambar nih,sampai la kami kat jeti..dan memulakan perjalanan pulang ke USM dengan riang rianye... ;)

No comments: