Tuesday, March 17, 2009

mereng betol~

aku baru aje masuk lab nih..otw aku nak ke skool nih,tibe2 aku nampak sekelompok bulat2 warne hitam menjelma kat tempat parking keta..rupenye bile aku amati btol2 baru aku pasan yang bulat2 hitam 2 rupenye manusia2 yang tgh nk berlatih menari tuk citrawarna (event yg ade tarian special 4 usm student)..adeh..wat aku cuak ajew..dah la aku ni agak penakut..ces!

bile aku jalan depan ckit dengar la lagu ala-ala industan tapi aku rase 2 lagu tamil je..sbb ade perkataan "yedeee~"..haa...sumtink gitu la..memang tamil kan??kan??HIKHIK..

pastu aku truskan perjalanan aku ke skool..terang benderang skool dengan cahaya lampu neon yang berkaler oren..wah..menyakitkan mate tapi menenangkan jiwa aku yang agak gementar dek takutkan ____.(xperlu diperjelas di sini)

da sampai level 5,aku pun menerjah la ke lab aku..smpai aje yg ade nye 2 org je..si sha ngna nadia..yang len belom ade lagi..tpi laptop atik ade je trbuke sambil pic die ngn bf die trsenyum ke arah aku..yew..~HEHE..

malam ni aku pakai baju superlover..kalo cakap bab nih,peneraju utama yang perkenalkan aku ngn brand ni ialah cip fy aku..HEHE..nice2..baju ni pon die bagi gak...cumil bangat baju ni..ade love besar + love is the message + new wave text..memang cute miut..HIHI



figure 1. aku kat depan bilik 207 (aku punye bilik le)

cantik kan???lalala...~

No comments: