Friday, April 10, 2009

karok2!!

semalam kami menuju ke pusat karoke Relau..yang amat lame xpegi sane menyumbangkan sore yang x seberape ni..ehehe..maklum le..nak masuk AF xlayak..kat sini jela yang paling layak pon..haaha..yang peginye aku,ejon,wani ngan cip asyraf ajew..xamik bilik tapi pilih lagu..sume cam bajet nak 5 hengget sorg je,so amik la yang pilih lagu..hihi..kalo amik bilik kena bayar 35 hengget 2jam..so,masing2 nak jimat..jadik pandai2 la wat decision same2..hikhik..(belanjawan 2010)


{sian cip temah aku tutup mulut die}

aku amik 5 lagu tapi satu lagu 2 ya ampunnn....aku x taw camane nk nyanyi..hakhak...
(1) wajah-wajah kekasih (dipopularkan oleh sepupu siti iaitu cip cima)
(2) pelita dibawah purnama (dinyanyikan oleh saudara jauh erma iaitu nazatul)
(3) cukuplah sekali (dilontarkan oleh jiran kepada sahabat jay jay iaitu cma)
(4) jalinan cinta (yang ni xterluah sebab xtaw nyanyi.so men hentam aje)
(5) pintaku yang terakhir (disumbangkan oleh penyumbang terkenal iaitu shima)


{cip gayah terselit di belakang cip temah}


{cip temah bersame cip senah}
manakala wani dan ejon masing2 menyumbangkan 4 buah lagu sorang..(aku je gedik 5 lagu)..haha..sunuk2..da lame x karok ngan budak2 nih..semalam memang kasi pecah sore..hihi..besh..tapi asyraf xmo nyanyi..so die jadi backup singer ejon jela..ok pe..nyanyi lagu Tiara..hihi.. ;)

{asyraf senyum terpakse..haha}


lepas aje abis nyanyi tetibe perot rase lapar..yela..aku x makan pape lgi..maklum la..pagi tadi aku mengalami pain yang amat memeritkan..so malas lew nak gi makan..jadiknye malam baru nak mengunyah..jadi asyraf bawak kami makan nasi lemak kat liverpool (chelsea xdep ye)..lupe nak amik pic nasi lemak 2..yang amat sedap!!!nyum2..makan sampai da xpandang kiri kanan dah..haha.(lapar tahap dewa dewi)...hikhik..


da abis makan kami pon berjalan pulang dengan riang ria sebab perot dah kenyang..hihihi..balik jew trus zzzzzzzzzzz...~ yeah~

No comments: