Thursday, April 2, 2009

manusia bodoh

haha...(gelak dulu)..=p
skank aku kat lab..baru je pas anar eseman last in dis sem..esemen algo..hikhik...ilang sume2 beban kat kpale..tapi still lagi ade yg x setel..FINAL EXAM!!yeah..exam start 16/04 nih sampai la 30/04..yang x beznye..gap ade plak smpai 7 ari..
pergh...hebat.ley pulun abis2an nih..hehe..
kadang2..manusia salu x puas ati bile sum1 x layan ape yg die mau...sengal btol..ni aku nk precise ckit la kan..mamat sengal nih..tahap kebencian aku kat die dah bertahap2 dah (metafora yang sengaja di olah tanpa berpk)..xperlu la aku mention name sape kat cni kan..certain orang yg aku sayang je taw citer nih..yela..ngan sape lagi aku nk bercerite..
budak nih nk kate ensem lagi ensem Abu Bakar Ellah yang nyanyi lagu sarawak 2..nak kate putey,putey lagi la micheal jackson (b4 buat pembedahan plastik).nak kate sore bez,bez lagi la sore Fasha sendat..tapi xsedar2 diri..duk canang citer org merata..gilew mamat nih..punca die??sebab aku x layan die..perlu ke aku layan die lebey2??bukannye die 2 pakwe aku nk kena layan lebey2..sengal tol la..kesabaran aku pon ade tahap jgk la kan..bukan sekali die duk citer2 pasal aku kat org tapi berkali2..haih..memang patot aku ajar mamat bangla ni sekor..
tapi, die sebabkan budi bicara ngan faez,aku x jadik le nak menyerang die..kalo ley aku nk hambur lagi perkataan yang enak2 kat mamat gilew 2...yang bangangnye..die ngumpat aku 2 depan kawan2 aku..kawan2 aku pon citer la balik kat aku..ape ke bodoh die 2..???(die xskolah habis mase tadika dulu)
achhuummm!!!oppss...sori~ kalo aku nak marah orang aku jadi bersin banyak kali,pelik,tpi benar...hikhik..sambung balik sesi luahan hati..patot la xde org nak buat FYP ngan die..memang perangai die suke citer pasal org tapi diri sendiri x sedar..what the F***!!! (maaf,kasar ckit).
kalo orang da xnak layan 2 paham2 la...nih duk citer pasal aku dress up cmne..suke hati aku la nak pakai camane pon..budus tol manusia ni..aku rase die nih baru kuar dari gua kot..xpernah tgok org pakai baju..yang die duk salu tgok,orang yg xpakai baju kot sebab 2 jadi culture shock kejap...kesian..

No comments: