Saturday, April 4, 2009

rojak buah

pic ni time aku pegi camping kat Ferengghi ngan kengkawanku...memang besh la time nih..tapi kan..yang x beznye kami xley tido lam khemah..sebabnye???sebabnye..malam 2 hujan,kedian kemah kami bocor..wahwah..tensi tol le..camane ley bocor pon aku x paham..haih..sengal tol..~
jadik..tido jela lam keta pakwe cida..dalam keta 2 ade aku,cida,ina ngan wani..bayangkan..pergh~
padat cam sardin..hikhik..xpela..2la namenye pengalaman..ye dak??hikhik..sempat lagi la ber'pic' kat kemah aku nye..hehe..but,overall~ HAPPENING!! ;)

ni plak aku ngan elin kat majlis hari raye CS...hihi..yang xley blah,ku sangka ade la table..rupenye makan kat bawah ajew..hihi..kalo aku taw aku pkai je baju kurung biase2..hehe..xpela..segan jugek,tapi x kesah le sebab ade jugak member aku yang melaram cam aku..hihi..malam 2 aku kena nyanyi kat depan..aduihai..malu2..tapi wat muke 50sen jela.(mahal ckit)..


pic yang agak sengal ni time aku nak siap2 gi CS nite..ni still kat bilik la..duk pikir nak pakai tdung camane..punye la selendang nih susah nak pakai..degil tol!tensen aku..haih..seb bek la ade starch..ley la bagi keras ckit selendang nih..ehhe..orang yang bertanggungjawab amik pic ni ialah cip wani senget..ehehe..

ni pas aku balik kelas BI ari 2..hehe..dahage2 tapi sempat lagi snap pic..yehaa! hehehe..kalo bukan sebab cip paeh xdop nye aku nak snap pic pas beli air..hehe..kalo nk taw,hobiku suke yamg amat amik pic nih..hehe..pantang je ade scene yang memudahkan aku snap pic,kompom aku snap pic aku..hehe..xkesah la scene lam toilet pon..hikhik...;)

No comments: