Saturday, January 2, 2010

KL AGAIN!

Rase 2 hari mcm xcukup aje kat KL tuh. Hihi. Mcm nk up kan lagi,tpi xley. Yela, buah hati aku kena la pegi kelas. Yang beznye, tunggu beliau dalam keta dari kul 2 till 3. Hihi. Ade kelas. Mase otw nk keluar dari uniten tuh, adela hajat die nak bawak gi Upten (tempat makan dlm uniten). Tapi, aku segan. Penyegan kot. Haha. Jadik, before pegi ke kelas, buah hati ajak aku makan sate kajang. Hihi. Banyak2.


ABC yg amat menyakitkan ati aku ngn beliau. Mahal nk mampos tpi ciput gile die letak dalam ais nih. Isk3.

Kedian, agak2 da setel sume keje beliau, kami gerak gi Sunway. Dalam keta tuh duk main pikir2 la nak pegi mane. Sogo ke Sunway. Last2, Sunway. Hihi. Pakai google maps tu nk gi Sunway. Hebat tak kami? Hehe. Aku co-pilot, abg jadik pilot. Haha.
Nasib baik singa Firaun x gerak. Kalo tak maunye aku koma 10 bulan. Ni buah hati aku suh mamat cina mane ntah yang amik pic kami. Hihi. Redah aje. ;p


Suke budak nih candid pic aku. Sekeh kam. Hihi. Sekeh sayang. Haha. Lapar, pastu gi KFC, malangnye aku x abis dan beliau kena abiskan part aku. Salu jadi cmtu. Sbb tu kami prefer sharing sharing. Hihi.
Da agak dalam 930 mlm,da kena gerak dh pasal aku naik bas mlm tuh. Isk3. Sedey2 nak tinggal beliau. Tapi, wat2 epi la kan. Hihi. That was one of the wonderful moment I ever had with him. Banyak lagi yg wonderful, ni salah satu la. Hehe.

No comments: