Friday, May 15, 2009

Berjalan-jalan

Kali nih aku nak cakap lew sikit pasal pekerja-pekerja pasar raya di salah sebuah supermarket kat tengganu nih.Haih.Senang ati je aku nengok budak-budak nih keje.Tak keterlaluan kalau aku cakap derang makan gaji buta.Yela.Time aku pegi sane ngan mak sdare aku,derang sempat lagi gurau-gurau sesama derang.Bukan nak layan customer.Sengal betol la.Pulak tu,ade aku nampak siap tidor lagi tu!Haih.Bankrup la camtu.Ish2.Pe la nak jadi.


(kedai tokey yang tido ternganga)

Bukan setakat dekat supermarket tu je,tokey kedai jual pakaian mengandung pon ley siap tido lagi.Sian kat mak sedare aku.Xley nak beli baju ngandung.Ish2.Pe la.Sangap betol.Kalau la xdop orang pon nak beli,buat la benda faedah sikit.Kire stok ke,untung ke (rugi je banyak),sapu sampah ke.Ni duk ternganga atas kusi malas 2.Pelik betol la penjual-penjual kat sini.Ish2.
Yang paling bez,aku nampak nama aku kat sejenis plastik jual benda-benda tuk jahitan kot.Aku pun x sure pe bende 2.Hehe.

(glamer2.Haha)

No comments: