Friday, May 22, 2009

CS Nite 2009 in memory ;)


(ayat-ayat cinta)

In above pic showed dat i'm in a 'sasau' mood.Coz of aku x pandai nak pakai selendang nih.Adeh.Begitu lembik sekali.Kalao masuk fridge OK la kot.After try banyak kali,finally jadi la jugek walau x berapa dalam keinginan aku.Hehe.But,credit to Wani!coz helped me in dat such critical time.Isk2.Jasamu selalu ku kenang.Bab make up pulek aku make up sndrik je.Lantak la jadi ke x.Save budget.Hehe.Kawan-kawan aku ade sampai pegi kelas make up tuh.Memang semangat waja betol la.Hehe.;)


(menyandar nyandar di dinding)

After agak-agak da siap tuh,aku ngan geng aku tunggu la bus yang akan bawa kami ke sana beramai-ramai.Hehe.Mengantuk jugek aku dalam bus tu.Yela.Dekat 1 jam baru nak sampai kat hotel.Pergh!Panas jugek la rase but aku redha.Hehe.Sampai-sampai aje da macam nak mabuk.Yela.Jalan berliku-liku nak boley sampai kat hotel nih.Macam nak gi Genting.Maunye aku x mabuk.Hehe.Dulu pun mase naik sane aku pun macam ala-ala pening kan.Nasib baik la abang paham.Die stop then aku dibenarkan ke toilet.Hehe.TQ laling ;)



(merempat ngan cip liza)

Sementara nak tunggu majlis mula,aku ngan kawan-kawanku duk la merempat kat lobi.Penat nak tunggu makanan masuk dalam perut.Hehe.But,penantian membuahkan hasil.Makanan dia yang amat sedap nyedap!Tip top!Then,time makan-makan tu de la derang buat game la kan.But,bagi aku game ni x la menyeronokkan.Coz,die juz entertain dienye pemain kat pentas,kiteorang yang kat bawah ni juz cam ala-ala tunggul la n more lembut lagi macam tiang la kan.Haha.But,we enjoyed dat nite.(Budak-budak junior x pandai organize nih).Ish2.


(kena nyanyi)

Yang kami tak tahan nak gelak,juz sorang aje budak melayu yang mampu berdiri kat stage tuh.Haha.Plak tu die ni jenis macam alim-alim n malu-malu.Lagi la terkena malam tu.Dengan kena menarinya,menyanyinya.Ish2.Kesian betul.Hehe.Tu jela yang membuatkan kami ketawa berdekah-dekah. ;p


(bersama cip rit)


(bersama cip Liza)



(bersama cip ain)

Di kesempatan ni jela nak amik pic ngan member-member aku.Yela.Kalau kat skool tu semua bizi.Masing-masing duk layan final year project,assignment yang bertimbun-timbun.Isk2.Aku nye final year project pon same.Memeningkan dengan requirement yang very very the demanding from supervisor n client.Adeh.But,alhamdulillah.Keputusannye aku LULUS. ;)


(kami meja no 2 ;))


(ngan elin.Lif pon jadi)


(mari makan kawan-kawan)

Sekian, terima kasih.Kawan-kawanku,terima kasih tuk segala tunjuk ajar!Hope,we will see each other next time!Mish u guys!U rawks!!

No comments: