Friday, May 15, 2009

Makan-makan

Hari ni aku bangun awal.Kena tolong mak aku siapkan makanan tuk tetamu.Tapi,aku tolong gitu-gitu aje.X banyak dh pun.Hehe.Aku kena buatkan 6 jug air tuk tetamu.Hehe.Sebab ari ni Datuk Rahin singgah umah aku nak makan laksa.Hehe.Mak aku cakap, air yang aku buat amat manis.Hehe.Yela,maunye x manis,aku tibai senduk gulai nak cedok gula.Haha.Pulak tu,lepas buat air aku bukannye nak try rase.Ni men taruk suke ati je gula.Macam lori gula tertumpah gula tengah jalan la jawabnya.Nasib baik la xdop sape-sape sakit diabetis.Kalo tak,tak tau la aku.X pasal-pasal aku kena.Hihi.Patut la cik abang aku suh duk dapur.Hehe. ;p


(mak tengah nak mengenyangkan diri)

Lepas aje guests balik,aku pun mule la acara mengambil gambar.Photographer ialah Cip Awin.Hehe.Die ni memang minat bab-bab tekan tepon aku nih.Haha.Pantang sikit aku tinggal tepon,ade la jap lagi aku nampak die duk amik-amik pic.Hehe.Bagus2.Dah nmpak dah usaha tu.Hehe.Hari ni busan la sikit bile nak ke petang tu.Tak tau nak buat ape.Duk jela ngadap tibi 3 jam pastu tibi tengok aku balik.Ni aku x puas hati ni.Adeh.


(bersama ikan-ikan kesayangan)


No comments: