Sunday, June 7, 2009

Aku ditipu!Ces!

Udah lame xtulis pape kat virtual diary aku nih. Rindu2.

Aku ditipu!

Since aku ni anak belia kampung Sekati, nak jadikan citer, kena la pegi perasmian pe ntah dan orang yg bertanggungjawab suh pergi ni cakap la sebab nak bagi baucer sekali. So,aku pegi jela. Rupenye, saje buat gimik sebab nak kami pergi penuhkan stadium tu. Ces! Aku tertipu! Pergh! Panas hati! (menggelegak!)

Nasib baik la ade si Ella, Siti Sarah ngan Aizat nyanyi. Kalo tak memang lagi panas bila kena tipu camtu. Sabor jela. Haih!

Aku pegi dengan Da. Member baik aku. Pastu, ade la 3 org lagi yang tumpang. Ilah, Munirah dengan Ain (x brape kamcing la). Hehe. Sebab, dulu skola rendah len-len. Hihi.


(Ngantuknye. Argh!)

Memang ngantuk bangat kat stadium nih. Even ramai org, tapi aku cam ngantuk jugek. Kat mane-mane pon aku ley ngantuk. Haha.


(Wisma Negeri kat belakang)

Da abis event kat stadium, Da ajak mimum kat Zee Corner, tapi malangnya yang amat ramai manusia kat sane. So, kami makan aje kat Warung Norazila depan Masjid Terapung. Bez jugek Kuey Teow Tomyam die. Nyum! ;)

No comments: