Wednesday, June 24, 2009

Oh! Pulut durian!

Saya mengaku banyak benda lagi yang saya tak pernah rase dalam dunia ni.

Contohnye:

1. Budu
2. Belacan
3. Segala jenis sayur except lobak, tomato.
4. Itik serati. (Disyorkan oleh abang ngan Umi).Hehe.
5. Kambing
6. Tempoyak
7. Cencaluk
8. Pulut durian

Haa. Cakap pasal pulut durian ni, teringat pasal tadi mase duk sembang-sembang ngan abang.

Saya cakap la,"Tadi,suh ayah pegi beli pulok durian. Tak puas lagi makan yang ari tu". Hehe.

Saya memang HANTU DURIAN. Mak saya pun cakap camtu. Hihi. :)

Abang pun tanye,"Mama makan dop pulut durian?". OH! sungguh saya tak makan pulut durian. Buah dia aje yang dimakan. Abang siap marah-marah lagi suh try pulut durian. Dia cakap, tak rase lagi tapi da cakap tak sedap. Hehe. "Tak pe abang, nanti mama try ye". Hehe.

Memang makanan yang pelik-pelik xkan masuk dalam perut saya ni. Saya pun tak tau nape. Hehe.

So, take time for me to try out all those food. Hihi.

No comments: