Monday, June 15, 2009

New cousin! ;)

Saya dapat sepupu baru! Hehe. ;)


Name : Lum letak lagi.
DOB: 150609 (sempena 1 tahun 1 bulan saya bersama abang) ;)
Tempat lahir : Hospital Sultanah Nur Zahirah.
Time: Monday, 1649pm.

Alhamdulillah. 9 bulan baby girl ni dikandung, akhirnya selamat dilahirkan. Saya pun tumpang gembira. :)

Tok cakap, "Bibir die merah, kot-kot besar nanti jadi cam Shima". Wah. Bangga jugek saya sekejap. Yela. Dah ada follower. Hehe. ;)


(posing sebelah Cu. Hehe)

Tapi, agak seram jugek la bile dengar Cu cite time die kat labor room. Hampir2 nak kena bedah coz dat baby stuck (terbelit tali pusat) when Cu nak push baby 2. Yang miraclenya, Cu xrase sakit pun. Alhamdulillah kalo camtu.


(Bez kalo dapat dukung. Hmm.)

But, quite rugi jugek coz saya tak berani lagi nak dukung baby tu. Lembik lagi. Bimbang patah tulang. Isk2. Penakut punye orang. Huhu.


(baby kat lakang saya tu.)

Congrats buat Cu! Hope, next time ade baby lagi. Hihi. ;D

No comments: