Tuesday, June 9, 2009

Confessions of a Shopaholic

Wah! Saya udah nonton 'Confessions of a Shopaholic'. Hehe. Serunuk! Even agak lambat saya tengok, tapi saya xkesah. Asal citer tu bez. Hehe.




" Cost and worth is a different thing "- Luke -

Haha. Betol! Saya agree la ngan statement nih. Sebab statement ni la Rebecca berubah even cam susah jugek kan. Hihi.

Bagi saya, nilai yang tinggi tidak terletak pada kos. Tapi, kualiti yang ada pada sesuatu. Ngee!

Kalau ley beli buku die mesti bez gk nih. ;)
(tapi, POPULAR o KINOKUNIYA xdop kat sini la *sigh*)

Lagu Say it again by Marie Digby ni dah mencuit hati saya. Yeah! Hehe. Da la singer die cantik gilew. Yela. Kate org Tokyo kan. Memang comey lote.

Layan aje video klip Marie Digby ni. ;D






* Aku sudah ditukar kepada Saya (lebih sopan). Hihi.

No comments: