Tuesday, June 16, 2009

API, TANAH, AIR?

Since saya xde keje pe nak buat, so jari jemari ni cam nak menceritakan something. Ngee! ;)

Orang cakap, anak ke-3 ni panas baran kan? Hmm. Betol sangat ke yang 'orang cakap' tu? Bukan ape, bagi saya, even macam panas baran, tapi cepat aje sejuk. Huhu. Macam kena ngan fire extinguisher. LOL!

Kedian, orang cakap jugak, anak ke -3 ni, API. Elok dengan TANAH means kat sini, anak sulong la. Hm. Yela,kalo terbakar aje, amik tanah tutup yg terbakar tu. Kalau dengan AIR, makin marak la api tu. Hehe. Dari perspektif saya, mungkin certain thing yang orang cakap ni ade benarnye.

Buah hati saya, TANAH. Die pandai je pujuk saya, if saya tengah sedih ke, marah ke. Mesti die tau care nak buat saya cool. Hmm. Sebab, saya tau, perangai saya ni, memang susah sikit nak predict. Perempuan kan. Hihi. ;)

Lalala. ;D

No comments: