Friday, July 17, 2009

Congrats!

Engagement Day of Sulaimanians student :)

Rohani Che Ngah (Ani) & Azhar

Majlis ni was held on 16th May 2008. Even cam dah lame, baru saya nak bercerita ye. Hehe.
Bukan ape. Saya cuma nak story mory sikit pasal derang nih. Bukan ngumpat ye. ;)



(pasangan secocok, 2 cocok, 3 cocok. Hehe)

Ani ni atlet skolah saya dulu and also kadet polis. Sekolah menengah sultan sulaiman. Kalau orang terengganu memang kenal la sangat skolah ni. Hehe.
While si Azhar ni kadet trafik. Saya pernah la berlakon sketsa ngan die dulu. Mase tu f5 kot. Sketsa tuk PRS. Hihi.


(waiting for cik Azhar datang)

Mmg terkejut bile dapat taw derang nak tunang. Y? Coz, zaman skola dulu, mane de penah nampak derang dating ke ape ke. Ish2. Hehe. Comel betol la. ;)


(kat luar ni sejuk ooo)

Saya pegi ngan geng-geng ostel saya dulu la. But, ade je lagi yang x termsuk dalam pic ni. Coz, derang x datang la. Hihi. Ni la geng-geng rapat saya zaman skola dulu. Sume benda wat same-same. Miss that moments sooooo sooo much!! :(


(from left: dinie, saya, nadial, ida, leng, d)

Now, Ani da kawen pon dh. Saya xdapat pegi sebab still kat USM. Time tu bizi nak final exam. Sorry Ani. If dapat baby nanti, gitau kami yew!!!

Mau buat reunion geng-geng ostel. But, xtaw date yg suitable. Sume duk bizi ngan stadi ngan keje masing-masing. Isk2.

4 comments:

LizA said...

Dinie tu cam skulmate time skola rendh sayer jer..hik2

Unknown said...

oo..yeke..saya xtaw dinie skola rendah katne..sbb saya satu skola mngah je ngan die..;)

IedayahMuda said...

Ma, time Anie kawen ko p ker????ade pic dorang x???aku msg Azhar tu senyap jer...smpai la nih aku x dpt tgk pic kawen dorang...dah nk beranak dah aku nih....aku tny dia sblm aku peknen lg....

Unknown said...

aku x gi la ida..sbb mse 2 ak kat usm lgi..aku ade la mesej ani b4 die kawen 2..ak pon x tgok pic kawen derang..pic tunang ni jela yg aku adenye..