Tuesday, July 21, 2009

Saya tak sengaja.

Saya x sengaja OK?

Saya x sengaja shopping lagi. Wah! I HATE to stop shopping. Hee!
Actually teman wani aje beli sneakers, last2 saya terbeli jugek. Ish2.


(sementara tunggu cida beli clinch belt)

Tote bag kat Tropicana life murah bangat! Got 50% off!! Wee! Saya terpaksa beli sebab tote bag itu amat lah cantek. :(

Dan saya jugek beli long cardigan yang bersulam-sulaman tu. Haih! Amat menyentuh kalbu time saya sarungkan cardigan tu kat badan saya. Hihi. Di tambah dengan warna hijau lumut yang memang eksklusif gitu. Hehe. :)


(lepak atas lantai pon jadik kalo da penat ye. Hihi)


(kami normal, OK? Hihi)

* Abang sudah letih membebel pasal shopping. Hihi. Takpe, nanti jumpe abang ari jumaat ni, kite jgn beli pape ye melainkan makanan. Hehe. ;p

* Saya dapat 50/50 for computer test! Yuhuu! Next sunday ade praktikal. ;)

No comments: