Wednesday, July 29, 2009

Wrote sumtink ere.


Today. Lil bit bz. Klas yang amat penuh OK? But, saya enjoyed sangat! Hehe. Y?

Coz saya amat busan di bilik tanpa sebarang aktiviti. Hehe. Kalau jalan2 gi skool ni ley la regangkan otot kaki yang agak kendur ni kan? Hehe.

Now, da abis kelas PERL. Nak tunggu kelas kol 5 lak. Malas nak balik bilik. Amat jauh. Fuh! Penat! Baik duk lam lab ni sambil memblogging. Hehe. Si Atiq da pegi kelas OB. So, tinggal saya sensorang dalam lab ni ditemani chinese2 yang duk buat esemen kot. Hihi. Saya je yg duk buat keje blogging nih. :)

Before nak gi kelas tadi, terserempak ngan Wani. Dia nak gi pusat bahasa.Tiba-tiba..

"Cma..tadi Ina ym wani..Ina marah kat kite la.."

"Huh??Nape ina marah kat kite Wani??"

"Yela..gi Genting x bagitau die.."

......bla..bla..

.....bla..bla..bla..

......bla..bla..

-end of conversation- but ade la lagi yg dibualkan kami. Hehe.

Emm. Ina majuk ngan kami rupenye ye. Nanti kena pujuk nih. Kalau x pujuk makin kuat majuknye. Hehe. Ina suke majuk tapi kejap je kan?Hehe. ;)

Cuti mid sem ni xley balik umah la. Aiyak! Kangan sama Awin si kecik. Tiket abis. Lagi satu, cuti saya x sama ngan abang. Dia cuti 8th till 16th kot. While kat USM lak cuti start from 16th till 22nd kot. If I'm not mistaken la. Hurm. So, gayanya xley nak buke pose same2 ngan abang la. Isk3. Nampaknye jual kerepok jela keje saya cuti ni. Hehe.

I'm a Kerepok's Entrepreneur OK? Hehe. Sape nak beli keropok ikan ley la gitau saya ye. RM1.50 aje. Murah2! :) Hehe. Semalam, habis keropok yang saya jual. Jual kat blok saya jela. Tak de maknenye nak gi jenjalan kat blok lain. Penat! Hehe.

Next Sunday ade driving class. Isk2. Geletaq nih nak drive keta. Auto ley la. Manual ni amat lemah. Hehe. Sib baik abang da turunkan ilmu time jumpe ari tu. Hihi. TQ darling sebab x letey jawab pertanyaan mama yang amat banyak tu. Hihi. ;)

2 comments:

Yaya Magicshawl said...

salam,

jom tgk2 n tukar pd shawl ribbon yg cntik2 n sweet :)

http://magicshawl.blogspot.com

Yaya Magicshawl said...

jom tgk shawl ribbon yg cntik2 :)

http://magicshawl.blogspot.com