Monday, July 27, 2009

Holiday with my love n frends!


(LOVE signs)

Saya dan kawan2 pergi bercuti ke Genting. Hehe. Wani, Cida, Pak An, Mat dan tak lupe baby saya, Cip Faiz. ;)

Amat best kat sini, tapi saya tak main la yg outdoor nye. TAKUT! Haha. Tapi kawan-kawan saya sume masuk outdoor games. Hihi. Depa berani xpela (berani ke?). Hanya mereka yang tahu. Hihi.


(Camane nak bagi berani main mainan tu sume. Haih.)

Saya pelik la. Nape saya langsung x rase letih berjalan seharian kat sini? Haha. Ni mesti sbb saya da praktikkan berjalan-jalanan kat Queensbay nih. Hehe. Tak pon sebab saya ngan abang. Ade catalyst dekat ngan saya. Ley la triggerskan saya tuk berjalan-jalan. Hihi.


(Kenny Roger's Roasters- Steamed Chicken Rice with salad + Chocolate muffin ice cream)

While tunggu tiket wayang (*The Taking of Pelham 123) kol 445pm, saya ngan abang gi penuhkan perut dulu. Memang kenyang sangat2! Abang cakap,duk ngan saya ley jadi gemuk. Sebab kerjanya makan aja. Hihi. :)
*Citer ni amat bez!!Suspen n lawak pon ade. Hihi.

Duk jalan-jalan ngan abang, last-last abang jumpe kawan die ngan gf nye. Hihi. Kantoi sudeh. Wuwuwu.

Bowling time!!!

("Abang,strategi bowling kite menjadik nih.Hehe".Candidto pic.)

Tengok la pic ats ni. Pak An kebimbangan manakala cik Mat menggigit jari kerisauan, bimbang Wani terlempar bola ke belakang. Hehe. ;p

Kami adekan tournemant. Konon2 aje. Ade 3 pair of couples. So, kami lawan la each other. Hihi. Main 2 games. First game, Cida ngan Pak An yang menang, tapi kemenangan tipis aje. Kan cida??Hehe. Then, second game, saya ngan abang pulek yang menang. Yang beznye, abang jadik terlebih hebat la plak main bowling. Hihi. Congrats dear! Nanti kite main lagi ye! Muah! ;)

Dah habis je main game, perot masing-masing cam lapar kan. Kami pon gi penuhkan perut kat MCD. Dah makan kenyang2, kami pegi menglamerkan diri (amik pic). Haha. Memang suke amat bab2 bergambar nih. Hihi. ;p



(3 sekawan yang HOT! Haha.panas.panas.)



(Oh!Tidak!Saya masih tak sama tinggi ngan abang??)

(Yang mana pujaan hati saya?Hihi.Baju merah itu.)


(Penang Village at Times Square.Memang bez sangat! Berbaloi kalo mahal pon.)

Beznye hanged out ngan kamu wahai kawan-kawan! Hehe. Yang beznye, abang sempoi aje ngan kawan-kawan dan pasangan mereka. Hihi. Abang! You are the best for me!! :)

Saya amat GUMBIRA! Saya dapat 'seorang' bear. 'Seorang' OK? Bukan 'seekor'. Name die FAFA. Hihi. Cumil amat! TQVM my dear!!! Muah! Muah! ;)


(Baby Fafa. Muah!)

Saya juga dapat jersey Sao Paolo abang. Hihi. Ley pakai gi kelas. Wah! Amat mencapap! Hihi. Lalala~


(Sao Paolo jersey)

-end-


*Amat gembira! Alhamdulillah.:)
Messages received:
26/07/09,534pm-Abg gerak dh ni..sayang, i love you so much... (love you too sayang!!) 26/07/09,537pm-Xdop org doh dlm keta abg..huhu..sedih2.. (Mama lagi sedey..Isk3..)

2 comments:

Unknown said...

natang...paiz upenye...

Unknown said...

yela..cip paiz la..hehe..