Saturday, July 11, 2009

Schooling time~

Kenapa ye???

I miss my old time (schooling time).

Miss nak pakai baju sekolah ngan kain biru muda sambil menggantung beg pink di belakang. Oh! Sangat girlish! Haha. Don't know why I'm soooooo fanatic with this color. Sweet maybe. Or I'm look gorgeous in pink,maybe? Haha. So perasan lah! Yerk!

Ingat lagi, zaman schooling ni, senang aje orang nak recognised siapa shima. Bukan ape. Kat skolah saya dulu, 3 orang yang name shima. Adeh. Sorang kat kelas 5SB1, sorang kat 5SB2 (saya la tu), and sorang lagi kat 5SB 4, if I'm not mistaken la. So hard to remember all those things. Hehe. (kena makan kismis banyak2). Shima pink. Tu la tag saya. Hihi.

At that time, saya amat aktif dalam PRS, Kadet polis and martial art (Silat cekak malaysia). A girl yang ganas tapi minat pink. Alangkah kelakarnya. Tapi, saya x kesah. Saya taw kemampuan saya di takat mana. :)

Rindu nak pakai kasut Jazz. Hihi. Skank da xpakai dah kasut brand tu. Dekat kampus xde maknenye saya nak pakai kasut skolah jazz, instead saya pakai sandal or pump shoes aje. Tapi, banyak sandal saya xde brand pon. Haha. Cikai aje saya ni. Haha. Don't mind pon. Sape nak tengok brand. Asal cantik dipakai sudeh.Ngeh!

I'm still remember, time form 3, saya kena punish ngan Ustazah. Nape ey? Sebab saya tak hafal karangan yang beliau suh hafal. Saya kena berdiri atas kerusi. Itu dah biasakan? So, Ustazah nak buat luar biasa sikit, beliau suh saya ngan kwn2 yang kena punish gak berdiri atas kusi kat luar kelas sambil ngadap blok form 5. Wah! Saya xkesah! (cuma malu sikit aje. Malu-malu kuicng) Haha. Gila glam tol. Sengal! FYI, saya dulu kelas arab.Ehem.Ehem. Tapi takat f3 jela. Xamik arab tinggi pun. Hihi.

Ingat jugek. Zaman skola dulu, henpon yang paling canggih pun time 2 nokia 3310. Sape yang da pakai henpon time tu kire cam hebat la (pandangan saya je). Biaq besaq mana pun henpon tu, ade jugek yang duk ketegaq nak simpan dalam poket baju skola. Habis la serebeh baju skola 2. Sape yang baju serebeh tu, maknenye derang pakai henpon la. So, baju serebeh pun menjadi trend secara x langsung time tu. Ni la golongan yang ntah pape.
Saya termasuk ke dalam golongan ni?? Semestinye la..Oh! iye! Tidak!! Saya memang jakun tahap dewa di waktu itu. Shima! No need pakai baju serebeh2 lagi, OK? Wut a strange people. Hehe.

Flu da macam nak hinggap balik ni. Antibodi! Cepat mainkan peranan korang sebelum virus flu ni menular. Haih! Hate bersin2. Abang cakap, saya bersin comel. Trimas tuk pujian itu. Saya akan bersin lagi dengan hebatnya lain kali depan abang. Hehe. Need my cure right now! Sayang! You cannot dance! Hee~

No comments: