Monday, July 6, 2009

First day in CS School

Wink! Wink! :)

Hari yang memenatkan hari ni. As usual, berjalan kaki ke mana saje saya nak pegi. Hehe. Kurus la saya pasni. Hehe.

Starting from my school, then pegi Jabatan Bendahari and I'm really sick of it! Bukan ape. Jarak between my school ngan Jabatan Bendahari amat la jauh. Sian kaki saya. Kena jalan jauh-jauh. Nanti kite pegi spa ye. Pegi kat ikan-ikan kecik tu. Pegi belai kaki. Hehe.

Wow! Yang amat bez dis sem. Saya juz ada kelas for 2 days, Wed ngan Thus coz I'm just taking 2 subjects, PERL language and Munakahad. Wahaaha. Wut a great semester. Wee~

Munakahad or Korean Language?

Benda alah ni la yang duk rambles in my mind for past 3 days. And now saya da buat decision, nak amik Munakahad. Abang pun galakkan saya amik munakahad. At least, saya ley gain more knowledge about Islam. And, the basic of it, still sticking in my mind even not good enough. But, I'll try to do my best! Yeah!


Semalam kami makan buah yang amat banyak. Ejon la yang amik dari kebun Cik Lut. Hehe. Bapak banyak. Durian, manggis, rambutan, duku. Wah! Bilik saya dipenuhi dengan buah-buahan. Hehe. So, saya, Ejon, Wani ngan Cida duk buat la mesyuarat tingkap sambil makan buah-buah tu. Lots Lots of story! Hehe. Saya suka! :)

No comments: