Friday, June 25, 2010

AKU NAK KAHWIN. SEMUA DIJEMPUT HADIR.

Malam ni Brazil lawan Portugal kan? Alar. Aku berlagak tau aje, pasal cik faiz da bagitau aku maghrib tadi. Hikhik. Ok, sekarang, aku bukan mau cakap pasal bola yang orang duk tergila-gilakan tuh. Aku nak bercakap pasal, kawen. Tajuk kat atas betol ke wey? Saje je aku nak menaikkan semangat mengumpul duit. Haha. Sory beb!

Tapi, iya, pasti aku nak kawen. Namun, tak tau bile aku akan naik pelamin. Ceh! Gatal lagi. Bluwek!

Agak-agak berapa riban kena ada dalam tangan kalau nak kawen? 10k? 20k? Atau ber k k?
Dengan pelaminnya, baju pengantinnya, khemahnya, door giftnya, bilik tidornye. Ops! Kihkih.
Haih~

Dulu, tak de plak terpikir benda ni semua. Yang aku tau dulunya, pakai baju pengantin cantik-cantik macam cendelela, pastu orang-orang datang tabur-tabur beras kat muka. Membazir beras betol. Gagaga! Pastu dapat hadiah besau-besau rabak. Semua bertubi-tubi nak bagi hadiah besar. Tak paham betol. Erk! Tapi, pliz bagi aku washing machine satu nanti k! Haha.

11 comments:

naz said...

amobi kemain lagi tajuk nya. ingatkan jemputan rasmi haha

Uruchimaru @ kf said...

semoge dipermudahkan urusan kahwin itu cma..!

ops tetibe tingat lagu " pelamin anganku musnah" nyanyian azie..

esok nk citer psl tulah dlm blog..hehehe

misz benida said...

ooh kak shima,awko jdi idola sy la des..brusa tu nk kupul duet nk nikoh..alos la,tuk tuo awok ore kyo,sak runsim la..dri umh dio trun nek bukit jpo umh tok sy..g sewo plamin nga tok sy..sayo suh dio bgi sale trbaik punya des..

ops,tpi umh kak shima ganu,jauh tuh..

huhuhu

intanurulfateha ❤ said...

.huiih gatal ek nk kawen
.kasik i kawen dlu pls!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku akan cuba tunaikan adiah yg ko nak tue...
hehehe...
;)

|| nemo mimosh || said...

ces! lawan tokey nih! haha~

Sharinginfoz said...

kahwin... hmmm rasanya tak ada RM15k or RM20 susah le nak kahwin sekarang... by the way, argentina.. argentina....

Jenis2 Entry

Nadd said...

jgn lupe antau kad seblah sini jgak..
due2 belah kne jemput tau...
xD

maCy said...

err... m bro dlu makan je da 10k..>.<"

tapi catering la, ye la bdr, mne na muat wt masak2 sndri..huhu

Mr feckry said...

uh, cepat la, apa lagi tunggu..

Rina (◕‿◕)✿ said...

ha da sampai dah pun blog ni hehehe

eh apeni cite cite yang da basi. cte tebaru pls, cte honeymoon ke redang lak hehe :)