Wednesday, June 23, 2010

INTAN KENA 2 CUCUKAN

Pagi tadi, tengah syok dibuai mimpi agak terbaeek tetibe dikejutkan dengan lighting yang agak cerah depan muka aku. Aduh! Memang potong stim tol aku nak tido kan. Rupenye, member sebelah aku kena sengat ngan lipan. Tengok jam pukul 4 pagi. Aiyak! Mana mau cari klinik yang bukak 24hrs kat besut neh.

"Intan tidor r lu.. Nanti pagi esok, kak shima ator gi klinik.." Bajet macam kereta aku je kan siap nak gi hantar. Kekee.

Pagi menjelma, aku bersiap. Call si buah hati kejutkan semayang subuh. Then, call Guru besar nak mintak pergi klinik. On.

Minah tu kena cucuk 2 jarum. Satu kat bontot. Satu lagi kat tangan. Berair beb mata aku time tengok die kena cucuk. Baru la aku terperasan aku agak sentimental dalam bab kena cucuk neh. Kesian.

Kesimpulan, tidor gosok la gigi dan basuh muka. Jangan jadi pemalas. Itulah pesanan buah hati. Ekekeke. -Gedik u ni taw! Pesanan bf pon u nak cakap kat dieorang.-

19 comments:

Hazzy Ishak said...

lipan tu, bahaya betul

Uruchimaru @ kf said...

syukurlah kawan anda yg kena gigit!

~DaK KeCiK~ said...

inda pernah kena gigit d lipan ni kat bhagiaan bahu..Sakit wooo,terasa bahu ni cam kebas..Takut siot time tu sampai ngis2 ingt kan bahu ni dah xberfungsi..hihi
Sakit ada,lucu pon ada ble tingat kisah kena ggit lipan ni..Inda g klinik tp doktor xcucuk pong sbb inda xnakkk,dia cme bg ubat sapu jah..

>>__<<

Fida Jai OWN said...

wah . lipan . sian dia

Mr feckry said...

sakit ke kena gigt lipan?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko baru sedar ke kegedikan itu???
hahaha...
;)

zulkbo said...

Salam bertandang
moga hari ini
lebih baik dari semalam..
hu hu kena cucuk ke?
la la la..

misz benida said...

oh maap.trsilap kumen..hehe..kalut nk mmberi pndpt,tkut de ko ore len..hehe..skitnye..ado lipan dlm blik ko??mujo la xketik mu...huhu

Hana Faza-same person said...

salam
semoga sihat2 aje kawan tu..

p/s: cantiknya layout baru

Nazatul shima said...

hazzy: emm..mmg bahayeeee.geli..

Nazatul shima said...

kf: eh..tak baik ckp cmtu..

Nazatul shima said...

dak kecik: aik??dapat ubat sapu je?npe x inject?bahaye nguh inda nih..

Nazatul shima said...

fida: tula..sian die..

Nazatul shima said...

feckry: sakit la..cube ko try..haha..

Nazatul shima said...

meniti senja: sampai hati ko..isk3..

Nazatul shima said...

zulkbo: bkn sy, tpi kawan saye yg kena injek..sian die...

Nazatul shima said...

hana: tq sis..hehehe..
emm..tula..sian kat die..tpi die da ok ari ni..:)

Nazatul shima said...

mida: tula..aku debor gop kalo ye nok ketik aku..tpi apakan daye, ye gi ketik kwn aku..ehehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sampai hati ape...
aku just mengia kan statment ko...
;)