Monday, June 14, 2010

APEK PELAWAK TERKENAL KANTOI!

Apek kena tangkap?? Aduh~ Macam-macam la. Macam mana dia boleh terpikir nak hisap benda alah tu? Aduyai. Sedap sangat ke weyh? Sian kat anak bini kat rumah. Dah kaya raya, tapi otak still letak kat kepala lutut.

Aritu, Adlin Aman Ramli ada cakap, jauhi dadah, time konsert AF yang ade Saleem. Haah! Skarang, rakan sekerja kau dalam Jangan Tidur Lagi pon dah terlibat sama. Camane tu??

Apek. Menjawab la kau nanti dengan 40gm ganja tuh. Masih tak bersyukur dengan rezeki yang Allah kurniakan. Ni lah manusia. Lepas ni, dah takdela Jangan Tidur Lagi versi Apek. Eh, tapi sekarang memang dah takde kan program ni? Ngeh3.

12 comments:

Hazzy Ishak said...

ku memang tak suka dia dari dulu lagi
so no comment

helena's said...

lah apek ke..huuuu

Nazatul shima said...

hazzy: emm..ntah la..syg je wat cmni..

Nazatul shima said...

hel: hmm..dgr2 cmtu la cik hel..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

benda nie apek dah lame...
lame dah aku tahu...
;)

Nazatul shima said...

ari tu ade skali kn..tpi x ngaku..ades..

zhOprenIa said...

lerr..apek ka..aku tgk brita tp dia xckp pulak sapa.... isk3x

Mar said...

dh lame syak apek ni
hisap dadah sebenarnyer..
tp ni baru betul2 kantoi..

zulkbo said...

salam CMA..
lepas ni JANGAN TIDO LAGI
versi lokap la..he he..
sedihlah anak bangsa ku
jadi begini..biar miskin harta
kaya hati budi dan pekerti..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kali nieh pon xngaku salah gak...

Uruchimaru @ kf said...

ape kes ni si apek lah nie aduhai !

Anonymous said...

kes sabotage lah tue ,orang dengki