Friday, July 22, 2011

Nurin yang... macam-macam!

Mana tumpahnya kuah, kalau tak atas lantai. Sama kes macam adik aku, Awin si kecik tuu.. Posing bukan main pandai. Tak tau la dapat gen Y dari mana ni. Haha..

Tapi, serius, minah ni pandai betul bergaya depan kamera. Aku pun tak sepandai ni time kecik-kecik dulu. Amik gambar pun malu-malu. Macam la ada orang nak ngorat kan sampai nak malu-malu. Pehal? Hahaha..

Cuba kau tengok gelagat Awin!


Muka angkuh.


Muka pelik.


Muka konon friendly ngan Adam.. Hakhak..

dan muka yang paling aku geram, muka

GEDIKS.............



HAHAHA!

and when she's naturally posed, sumpah cute! ;)



Rindu Awinnnnnnnnn................... Wuwuwuwuwu.... ;(

dan, cuba kau tengok aku time kecik. Langsung tak pandai amik gambar.


Kan? Hakhak...

4 comments:

Ema Razali said...

comel! hihi

SYAFIQAHSALEH said...

comel semuanya :)

Nazatul shima said...

ema: thanks dear!;)

Nazatul shima said...

syafiqah: hekhek..muke die mmg mcm2...:)