Saturday, July 30, 2011

Rombongan Cik Kiah ke Chinoz On The Park, KLCC

Oh, ni entri out-dated ok. Tapi, aku still nak share that moments dengan kau, kau dan kau. Time ni team aku ada safety hours celebration lepas meeting. So, kiteorang gerak pergi Chinoz, Klcc.

Macam rombongan mak cik kiah pun ada. Berderet-deret. Hekhek.. Akibat aku gunakan kamera 'HD', maka kualiti pun 'agak baik'. So, kau cuba la tengok dengan mata yang jelas tanpa kabur-kabur.

First impression aku masuk restaurant ni, "Wah! Mewah.. Semua yang tengah makan tu pakai baju mahal-mahal.. Maksudnya, kat sini, mesti makanan best2!".

Menu makanan ni aku bawak balik tau! Kata 'darakssss' kan.. Hahaha..

While waiting for foods, sempat la sembang-sembang dengan supervisor kiteorang. Banyak betul ceritanya. Comel! Hehehe..

Colleagues. Semua semangat nak makan termasuk la aku nih..

Junwen dah buat muka kenyang. Mana tak kenyang, dapat makan ikan supervisor. Hahaa..

Aku ngan gorgeous sofia. Sape-sape yang nak mengorat sofia, aku benarkan yep. Hehe.. Benci betul la picture ni. Kabur semacam. Kalau pakai dslr, mesti lagi cantik. T_T

Dah puas tengok orang, mesti kau nak tengok makanan dia kan?? Aku pun macam tu. Dah la perut dah lapar. Dah terbayang, ayam grill ke, hape ke.. Yang penting, aku boleh kenyang sampai ke malam.

Lemonade. Sedap! Masam-masam manis gitttuuuu...

Ni name ape entah. Panjang sangat. Untuk appetizer laa.. OMG! Sayurrr... Hijau gile. Memang aku langsung tak makan yang sayur tu, except the tomato ngan ayam. Hahaha.. Ok, appetizer, normal la kalau dalam small portion kan. Accepted.

Ni ala-ala chicken chop. Ni yang aku tak boleh nak terima akal. Macam mana aku nak kenyang kalau makan benda secoit ni?? Aduh... Telan jela. Rezeki kan.

Ni si sofia punya meal. Ikan hape entah. Rasa macam campur dengan tempoyak pun ada jugak. Hahaha.. But, not bad la compared dengan chicken chop tu. Hakhak..

dan , yang paling best untuk hari tu......................

tadaaa!!

Eksrimmmmmm!!! Nyummy! Best! I loikkkeee~ :)

Kesimpulan, aku memang tak pergi restoran mahal macam ni lagi. Memang tak kenyang langsung. Baik aku pergi kedai yang sedap dan in big portion. Terus kenyang dan tersenyum. Hehehe..

Anyway, ni semua ex-team helpdesk aku. Now aku dah masuk department lain untuk access admin. New team, new environment! Chaiyok!

I really had a great moments with you guys! :)

2 comments:

Esyah Azman said...

wah..cima da keje exoxnmobil ke? ya da keje kt petronas..wat sap hr..under HR department..hari2 naek klcc..tower 1..under project upgrade ecc 4.0-ecc 6.0..
skrg focus bidang SAP.
best of luck dlm oil n gas ye :)

Unknown said...

ha ah..alhamdulillah... lame xdgr cite ecah...hows life lately?:)
oo..yeke..wah..tahniah la dpt keje bhagian sap..cmne apply tu?hehe.. dlu xde amik sap kn? oo...my cuzin pn ade keje kt c2..tpi die bhgian financial..
best of luck to u too..also in oil n gas :) hee..