Thursday, January 27, 2011

Emosi di pagi hari

Apabila saya nak lelapkan mata, saya terfikir, adakah saya telah jadi anak yang terbaik untuk mak dan ayah. Tiba-tiba air mata keluar. Terasa diri ni sangat tak berguna berbanding dengan abang-abang yang berjaya.

Saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang, tapi saya tak dapat terima bila saya dibanding-bandingkan.

Terasa diri ni sangat banyak kekurangan.

Semua ni membuatkan saya sangat down lately.

.
Terasa mau pergi jauh..

18 comments:

Mr feckry said...

buang yang keroh, ambil yang jernih

Nazatul shima said...

hmm..yela..btol la ko ckp tu...huhuh

ChiLaBaey's Spot said...

Kadang kala perkara macam tulah yang akan menjadikan kita seorang yang lebih maju kelak... Dan juga menjadi pembakar semangat untuk memajukan diri jika kita berfikiran positif dan bertindak secara rasional... Jangan patah semangat, itu di namakan ilku2 kehiudpan... Think positive sis... :)

pak long said...

salam...
semua itu telah tersurat sejak azali...usaha, doa dan tawakal..
moga appy selalu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jgn down sgt...
setiap anak..
ade kurang n lebih nye...

Lovely Bella said...

sentiase lakukan yang terbaik dalam apa jua keadaan pun...

misz benida said...

jgn ah wak ayt pasroh gitu..
anok solehah xsmestinye keno berjaya dlm hal duniawi..jgn lupo jasa ibu dan ayh dh la..

Puteri Iqa Izyan said...

oh.. why kak shima?

sabar ye..

ashikin said...

woitt...lama x jumpa ko!!

aku pn nk join gak jd blogger...

so visit la aku kt

http://ash-adn.blogspot.com/

Sha said...

salam:)
itu semua sbgai pembakar semangat!

Nazatul shima said...

chila: yup...sy stuju..tapi ade certain2 mase tu, kite akan rase down ngn diri kite..huhu..btw, thanx 4 da advises bro..

Nazatul shima said...

pak long: terima kasih pak long..

Nazatul shima said...

ms: ye..aku stju..tapi, aku nk la jadi yg terbaik..

Nazatul shima said...

lb: ok..insyaallah..tengah berusaha!:)

Nazatul shima said...

mida: aku stuju ngn mu mida..tapi gitu ah op..hee...aku x lupe jasa mak ayah aku...bnyk tu tabur jasa..

Nazatul shima said...

iqa: notink dear...thanx...:)

Nazatul shima said...

ash: ha..tau xpe..ko la yg diam..hehee..ok,, nnti aku visit yep!

Nazatul shima said...

sha: yes! insyaallah, akan jadikan matlamat!:)