Monday, January 24, 2011

Apa yang dibenci akan menjadi kesukaan akhirnya

Wing wong.. wing wong..

Berehat kejap sementara menfreshkan otak sebelum pulang dari kantor. Ok, kerja makin bertimbun-timbun. 2 sistem kena siapkan dan yaa.. Saya masih berblogging. Tapi, setelah segala flow sistem di keluarkan dari kepala otak dan cakap sorang diri macam ermm.. Tu la budak sc comp. Kalau tak cakap sorang-sorang memang bukan budak sc comp. Hakhak.

Dulu, benci oh programming! Kiranya, kalau ponteng kelas programming, kire no hal lah. Pasal, memang tak nak kot kerja dalam bahagian ni. Haha.

Tapi, macam tu la. Orang cakap, yang kita tak nak tu la yang akan kita suka one day. Ya, statement tu agak betul. Dan rasa sangat menyesal bila tetiba dah suka benda alah ni, tapi kena rujuk balik buku dan internet. Haha. Sangat tak best!



Ohhooii... Dulu, berangan nak kerja besar-besar. Pakai kot bagai. Nampak elegance kot! Suka! Pastu, pakai sunglasses sambil bawak kereta Satria GTI merah. Pakai kot dalam kereta? Memang terbaik! Haha.. <-- Berangan je lebih ni. Mau kena pelempang ngan mak. Haha.

Tapi, rezeki saya, mungkin kat sini dulu. Insyaallah, kalau diizinkan Allah, maka dapat la saya kerja yang lebih baik. :)

Mane tau, dapat jadik businesswoman yang pakai kot ke? Pergh.. Tak habis-habis dengan kot. Nanti kita pergi carik kat bundle. Banyak choice dan yang penting MURAH! :D

4 comments:

Mr feckry said...

takpe, pelan2 kayug cik gayah ye, eh lu jual la sata goreng, aritu gu makan sedap gile

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bundle terbaek..
hehehe...

Unknown said...

feckry: kayug tu ape?hahaha.,,alahai..sata goreng? aku xreti nk buat..haha

Unknown said...

ms: ha ah..memng terbaek dari dulu hingga kini..haha